27. maaliskuuta 2007

Meikä on Merlottia

Jenni Suolaa&Pippuria -blogista haastoi minut testaamaan mikä rypäletyyppi olen. Tässä tulos:

Olen Merlot

Perhe ja ihmiset ympärilläni ovat minulle kaikki kaikessa. Olen pehmeä, onnellinen ja luotettava Merlot-rypäle. Pidän ihmisistä hyvää huolta ja viihdyn keittiössä kaiken tohinan keskellä. Kutsun mielelläni sukua ruokailemaan yhteisen ruokapöydän ääreen. Olen humaani ja siksi minusta on helppo pitää jo ensi tuttavuudella. Mottoni elämään on – kohtele ihmisiä kuin haluat itseäsi kohdeltavan.

Sovin hyvin yhteen yleisesti useiden liharuokien kanssa. Pehmeän hedelmäisen luonteeni johdosta tulen toimeen myös täyteläisten pastojen ja pataruokien kanssa. Pehmeimmilläni sovellun punaviinien ystäville vaikka ihan seurustelujuomaksi.

Kyllä tunnistan tuosta itseäni (joskin olin myös Chardonnay, Eurooppa sekä Cabernet Sauvignon uudesta maailmasta kun kokeilin testiä useamman kerran)! Varsinkin tuo sukulaisille ja ystäville kokkailu on kyllä kovasti mieleen.

Parempi Puoliskokin teki testin ja hänestä paljastui Sauvignon Blanc, Uusi Maailma. Varsin osuva arvio suurimmilta osin sekin!

Minä haastan vuorostani Aishan Päivänpiristyksestä sekä Liemessä-blogin molemmat kokit. Testi löytyy täältä.

Ei kommentteja: